Wybrane zaklęcia początkowe: 1. Shadow Form 2. Zetsu 3. Wind Slash
Rozwój i zmiany wybranych zaklęć początkowych: Nie nastąpił.
Stworzone Zaklęcia:
Nazwa zaklęcia: Air Step Opis: Aktywując czar, użytkownik może odbić się od powietrza nabierając rozpędu lecz tylko w prostym kierunku, którego nie da się zmienić, gdyż jest dosyć ciężkim zaklęciem do kontroli toru poruszania się postaci i wymaga wiele wysiłku i sprawności po kilkukrotnym użyciu, obciąża nogi. Umożliwia nieco wyższy wyskok niż przeciętnie. Sposób aktywacji: Użytkownik musi aktywować pieczęć magiczną pod stopami w okół których kumulować będzie się energia magiczna i powietrze a następnie persona wypowiada nazwę zaklęcia. Moc Magiczna: 550/na odbicie
Rozwój Air Step: Nie nastąpił.
Nazwa zaklęcia: Wind Kick Opis: Zaklęcie wzmacniające kopnięcie użytkownika poprzez nagromadzenie wokół nogi lub nóg energii magicznej połączonej z wiatrem w wyniku czego kopnięcie staje się groźniejsze, jest w stanie poważnie rozciąć skórę przeciwnikowi. Sposób aktywacji: Podczas wykonywania kopnięcia użytkownik jeszcze przed nakłada na nogi pieczęcie magiczne które kumulują moc i powietrze wokół nóg. Moc Magiczna: 1500 aktywacja 500 utrzymanie mocy wokół nóg.
Rozwój Wind Kick: Nie nastąpił.
Zaobserwowane postępy magiczne: Brak
|